2010. július 4., vasárnap

Ülőke

Ma nagyobb sikerünk volt az időjárással. Kipakoltuk a szerszámokat, anyagokat, eszközöket. A szükséges fa anyagokat megcsiszoltuk. Még szombaton ért egy trauma, ami tegnap elfelejtettem elmesélni. Az ülőke fa anyagát a tőlem megszokott tető lécből képzeltem el. Mindig úgy megyek vásárolni, hogy azt nézem, melyik bolt van a legmesszebb, ott kezdem. Így tehát a csavarokat vásároltam meg. A cső, amihez a lécet erősítem, 30 mm-es átmérőjű, a tetőléc 25 mm vastag, így azt gondoltam hogy 5x60-as csavar éppen megfelelő lesz. Következett a léc. Ott ért a meglepetés, az un. hagyományos lécet már nem készítenek, a lécek vastagsága 30 mm. Na, gondoltam, vihetem vissza a csavarokat, és ha szerencsém van ki is cserélik. De azután körülnéztünk a telepen, és találtunk 25 mm vastag lécet, így a cserét megúsztuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése